Turn on more accessible mode
Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Turn off Animations
استبيان رضا العملاء عن خدمات فرع ساجر
ضمن أهداف غرفة الرياض لتحسين وتطوير الخدمات المقدمة لمشتركيها، ولقياس مدى رضاكم عن جودة الخدمات المقدمة، ولنتمكن من تقديم ما هو أفضل لكم، نأمل الإجابة على الاستفسارات الموضحة بكل موضوعيةAmong Riyadh Chamber's objectives to improve and develop the services provided to its subscribers, and to identify your satisfaction with the quality of the services provided, and for the Chamber to provide you with the best possible services, we hope that you objectively answer the following questions.
1. مامدى رضاك عن الخدمات المقدمة؟ ?How satisfied are you with the services provided
2. مامدى رضاك عن الوقت المستغرق في انجاز الخدمة؟ ?How satisfied are you with the time it takes to provide the service
3. مامدى رضاك عن تعامل الموظف؟ ?How satisfied are you with the treatment provided by the employees
4. مامدى رضاك عن جاهزية المكان؟ ?How satisfied are you with the readiness of the premises
5. ملاحظاتك ومقترحاتك: :Your comments and suggestions
6. ما سبب عدم رضاك عن الخدمات المقدمة ؟